sobota, 29 marca 2014

Wiosna, ach to Ty!

Na początek zdjęcie tulipanów które już zakwitły w naszym ogrodzie, reszta nieśmiało budzi się do życia. Kiedy już wszystkie zakwitną pokażę wam kolejne zdjęcia ;)

Torebkę, którą wam dziś pokażę uszyłam w środę. Zdjęcia wrzucam dopiero dziś ponieważ zrobiłam sobie  mały urlop i wyskoczyłam odwiedzić znajomych w Poznaniu. Przy okazji, jak zwykle zajrzałam do Palmiarni Poznańskiej (w czasie studiów tam pracowałam:), obecnie w jednym z pawilonów jest mnóstwo motyli! Jeśli macie więc chęć i mieszkacie w miarę blisko to polecam, można wyjść z motylem na ramieniu i nawet tego nie zauważyć ;)







4 komentarze:

  1. No to wreszcie mamy wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tulipany uwielbiam. Obok malw to moje ulubione kwiaty, tulipany wiosenne, malwy letnie. A torba superancka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna torba, spodobały mi się te serduszka na kieszonce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna wiosna, a torba szara ;> toż to nie pasuje :) nikt nie zamawia kolorowych?? :)


    P.S. Chciałabyś przepis na całość sushi? Czyli jak gotuje ryż i resztę, czy tylko na to, co wkłada do środka i jak zawija? :) Wiem, że korzysta z książki, ale mogę Ci napisać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Aż chce się szyć po waszych ciepłych słowach <3
(Musiałam wprowadzić moderację dla postów starszych niż 14 dni ze względu na zalewający mój blog spam. Mam nadzieję, że zamieszanie minie i wrócę do starych ustawień)