poniedziałek, 17 marca 2014

Glamour

Urocza i bardzo zdolna kosmetyczka Sylwia poprosiła mnie o przygotowanie pokrowca z motywem ust i szminki. Jak na kobietę pewną siebie przystało usta miały być czerwone. Mówisz - masz ;) 
Zdjęcia zrobiłam na tle nowej tkaniny, którą upolowałam (dosłownie;) na jednym z profili na fb. Prawda, że urocza? 





Pamiętacie, że jestem na facebooku? Od czasu do czasu rozdaję jakieś upominki. Tak też było w Dniu Kobiet - p. Alicja otrzymała guzikową broszkę ;) Zapraszam Filcowa Sowa i Spółka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze! Aż chce się szyć po waszych ciepłych słowach <3
(Musiałam wprowadzić moderację dla postów starszych niż 14 dni ze względu na zalewający mój blog spam. Mam nadzieję, że zamieszanie minie i wrócę do starych ustawień)