środa, 19 marca 2014

Mała ale pojemna

Totalnie wkręciłam się w szycie! Tym razem nie dałam za wygraną i zabrałam się za torebkę dla siebie. W końcu kto jak kto, ale ja chyba powinnam testować swoje filcowe tworki. Małej torebki potrzebowałam już dawno i ciągle miałam ją w głowie. Choć jak zaczęłam szyć kompletnie nie wiedziałam czym ją ozdobić. W końcu padło na czarno-czerwone koło, jak widzicie czarne koło jest nieco jajowate w jednym miejscu ale i tak "jaram się jak suche liście" :)  Użyłam też ulubionego ściegu aby nieco ozdobić klapkę, w środku mała kieszonka na dokumenty i gotowe. 








3 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarze! Aż chce się szyć po waszych ciepłych słowach <3
(Musiałam wprowadzić moderację dla postów starszych niż 14 dni ze względu na zalewający mój blog spam. Mam nadzieję, że zamieszanie minie i wrócę do starych ustawień)