poniedziałek, 24 lutego 2014

Papuga zawsze druga

Niby jestem, ale nadrabiam filcowe zaległości, więc prawie mnie nie ma. Dziś kolejny pokrowiec i kolejna papuga, poprzednia pojawiła się na mini-piórniku (tutaj) Kupiłam nowe zapięcia magnetyczne, te są troszkę mniejsze i chudsze ;) Oprócz realizacji zaległych zamówień mam też w planach zmianę wyglądu bloga, już dawno ktoś sugerował, że powinnam stworzyć zakładki aby łatwiej było się odnaleźć. Ale szczerze mówiąc nie bardzo wiem jak się za to zabrać! Może ktoś podpowie? Zostawiam was z papugą i zabieram się za sowę.
Pozdrawiam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze! Aż chce się szyć po waszych ciepłych słowach <3
(Musiałam wprowadzić moderację dla postów starszych niż 14 dni ze względu na zalewający mój blog spam. Mam nadzieję, że zamieszanie minie i wrócę do starych ustawień)