czwartek, 5 września 2013

Kot i magnes

Kot Filemon pojawia się u mnie po raz drugi, tym razem jednak przy zapięciu rzep zastąpiłam magnesem na prośbę Pani Diany. Rozwiązanie praktycznie i bardziej trwałe. W środku wszyłam drugą warstwę filcu aby magnes nie niszczył telefonu. Moim zdaniem etui z zapięciem magnetycznym wygląda całkiem fajnie ;)

P.S Mam do was prośbę. Możecie mi wypełnić krótką ankietkę? Czas skończyć magisterkę :)
http://www.ankietka.pl/ankieta/122442/wizerunek-polityka-w-mediach.html Dzięki!

 





7 komentarzy:

  1. Super, ja powinnam sobie taki zamówić w jakimś neonowym kolorze co by szybciej znaleźć telefon w torbie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie trzeba dzwonić dwa razy :) za pierwszym szukam telefonu a za drugim odbieram :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Extra aż sama sobie też jakiś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Aż chce się szyć po waszych ciepłych słowach <3
(Musiałam wprowadzić moderację dla postów starszych niż 14 dni ze względu na zalewający mój blog spam. Mam nadzieję, że zamieszanie minie i wrócę do starych ustawień)