poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Urodzinowa niespodzianka

Cześć w poniedziałek!
Jak wasz nastrój? Ja jestem pełna energii. Coś mi się zdaje że to zasługa tej wiosennej (wreszcie!) pogody :)
W sobotę moja przyjaciółka miała urodziny, zastanawiałam się co by jej się spodobało. Rozwiązanie było oczywiste - Kinga jest ogromną fanką SKRY Bełchatów, postanowiłam zrobić dla niej pokrowiec na telefon z wizerunkiem maskotki drużyny :) I to był świetny wybór, radość na jej twarzy gdy je zobaczyła - nie do opisania! :)  
Słonecznego poniedziałku!
Agnieszka








2 komentarze:

  1. Piękne :) Naprawdę masz talent.
    Sprzedając takie bajery, mogłabyś dużo zarobić. Tylko ceny muszą być przystępne. Naprawdę piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne!!! :)
    coraz to nowsze wzory,aż już nie nadążam :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Aż chce się szyć po waszych ciepłych słowach <3
(Musiałam wprowadzić moderację dla postów starszych niż 14 dni ze względu na zalewający mój blog spam. Mam nadzieję, że zamieszanie minie i wrócę do starych ustawień)